Tinklaraščio archyvas

2024 m. rugpjūčio 6 d., antradienis

Nelija Urbė "Melo šydas"

 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ugnė bėgdama nuo savo žiauraus vyro atsiduria kaimelyje prie Druskininkų, kur ją nuo šuns išgelbėja Paulius. Mergina primeluoja Pauliui iš kur atsirado, bet vaikinas ima ja rūpintis. Laikui bėgant melai pradeda sklaidytis... Paulius su Ugne pasimyli miške. Tačiau nepaisant tarp jaunuolių gimstančios meilės, Ugnės vyras Eldaras jos ieško...

Puikus debiutas! Intriga ir paslaptys išlaikytos nuo pirmų puslapių, kurie mane įtraukė. Ugnė mane kiek erzino apnikta savų baimių ir streso, bet turbūt tai normalu pabėgus nuo įtakingo ir žiauraus vyro... O Paulius man patiko labai – rūpestingas ir švelnus vaikinas. Tik man keista buvo, kodėl visgi joks gydytojas neapžiūrėjo Ugnei šuns paliktos žaizdos, kai autorė tiesiai šviesiai parašė apie iškąstą gabalą mėsos ir atspurusią odą? Juk pasiutligė, infekcija ir kita kaip ant nosies. Ir iš vis, kieno tas šuo buvo vidury laukų? O ji sau kaip niekur nieko gyveno pas Paulių apsirišusi koją... Truputį logikos man trūko su ta žaizda ir šunimi.

Labai nudžiugau, kad knygoje atsirado ir katytė Betė. Gyvūnai man visada prideda pliusą knygai.

Bet nepaisant logikos klaidelių, romanas buvo tradicinis ir puikus. Su laiminga pabaiga. Su džiaugsmu lauksiu kitų autorės knygų.

Rekomenduoju visiems mėgstantiems tradicinius meilės romanus, su daug intrigų.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą