Tinklaraščio archyvas

2024 m. rugpjūčio 11 d., sekmadienis

Hester Fox "Lopšinė raganoms"

 ⭐⭐⭐⭐

Dviejų laiko juostų knyga. Pirmojoje laiko juostoje, šie laikai, Augusta įsidarbina Harlou name. Netrukus jai ima vaidentis ir kankinti haliucinacijos iš praeities apie Margaritą Harlou. Netrukus ji pasineria į tiesos paieškas apie tą moterį. Antrojoje laiko juostoje, 19 amžius, Margarita Harlou gimusi turtingoje šeimoje tampa visų vadinama ragana, nes ji užsiima magija ir žmonių gydymu. Netrukus ji tampa nėščia nuo Džeko, o pastarasis ją atstumia...

Kodėl niekaip nebaigiau perskaityti šios knygos? Nes man ji buvo nuobodoka... Dėl to padėjau ją į šoną kol ėmė apdulkėti... tačiau dabar nusprendžiau užbaigti, nes nemėgstu nebaigtų knygų. Viršelis tobulas, pavadinimas daug žadantis, bet iš tikrųjų man labai trūko tos magijos knygoje. Man visada patinka senovės laiko juostos, bet ne šį kartą. Man buvo įdomiau skaityti apie Augustą ir jos paieškas apie Margaritą.

Bendrai paėmus: idėja gera, bet siužeto išpildymas silpnokas. Kažkaip viskas paviršutiniškai vyko. Ir ta meilės pusė buvo silpnoka... Tik pats knygos galas tapo gan įdomus. Na, bet koks 70% knygos tai buvo nuobodybė.  Vaiduokliai man patinka ir čia vaiduoklių meilės istorija. Tikrai neįprasta knyga, bet... kažko trūko iki išbaigtumo.

Nežinau net kaip vertinti... Duočiau 3,5 žvaigždutės jei galėčiau, bet esu geranoriškas žmogus ir duodu 4 žvaigždutes. Tebūnie „su magaryčiom“ už viršelį, paminėtą lesbiečių porą ir pavadinimą.

Rekomenduoju tiems, kurie mėgsta dvi laiko juostas ir vaiduoklius. Nerekomenduoju tiems, kurie tikisi stiprios meilės pusės, magijos, burtų ir intrigų ar įtampos.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą