Tinklaraščio archyvas

2024 m. rugpjūčio 26 d., pirmadienis

Joana Maks "Karaliai myli kitaip"

 ⭐⭐⭐⭐⭐

Edvardas ir Adelė įsimyli, tačiau ji pažadėta jo geriausiam draugui Deimianui. Netrukus Edvardas išjoja į karą ir jo keliai su Adele išsiskiria... Tačiau neužilgo jį išsiunčia į Lyrą – žiauraus karo varginamą kraštą, kuriame tenka vesti derybas su Lyros karaliumi dėl taikos. Ten jis susipažįsta su aršia karaliaus dukra Lyja. Edvardas užsimano jos žirgo Vėjo, dėl kurio kyla baisus konfliktas su mergina. Ar pavyks Edvardui pamiršti Adelę? Ir kuo baigsis karalysčių karas?

Šią knygą buvau atidėjęs ilgam ir neskaičiau, nes pati pradžia buvo nuobodoka, bet... kai antrą kartą paėmiau į rankas – pamilau šitą knygą. Nors tos meilės tikrai nebuvo daug knygoje, bet skaityti buvo labai įdomu. Tikrai negalėjau nuspėti kaip pasisuks siužetas toliau ir ko laukti knygos pabaigoje. O magijos buvo tikrai nemažai – super. Tai buvo tikrai sunkiai nuspėjama knyga, vis plot twist po plot twist – o tokio tipo istorijos mano mėgstamiausios.

Kadangi knyga yra apie neegzistuojantį pasaulį, tai man norėjosi žemėlapio knygos pradžioje. Būtų buvęs fantastiškas leidimas. Nes truputį sunkokai sekėsi įsivaizduoti karalysčių ribas ir kur ta jūra. Veikėjų buvo tikrai nemažai ir man tai netrukdė, anaiptol – buvo tik įdomiau skaityti. Nors skaitymas buvo lėtokas, bet man knyga vis tiek labai patiko. Buvo justi ta senovinė dvasia kaip iš filmų. O humoras buvo tikrai išskirtinis ir tinkantis tokiems laikams ir pasauliui. Tikrai nesinorėjo paleisti tokios knygos iš rankų.

Pabaiga man pasirodė kiek neišbaigta. Dar buvo galima prirašyti kokį šimtą puslapių arba antrą knygą parašyti. Na, bet bent jau viskas baigėsi laimingai.

Rekomenduoju visiems, kam patinka politiniai žaidimai, karai ir senovinis pasaulis. Nerekomenduoju tiems, kas ieško stiprios meilės linijos. 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą