Tinklaraščio archyvas

2024 m. liepos 31 d., trečiadienis

Sarah MacLean "Meilė ir titulas"

 ⭐⭐⭐⭐⭐

Džordžiana (arba jau žinoma kaip Čeisas) siekia susirasti vyrą, kad jos duktė turėtų titulą. Tačiau ji pradeda regzti intrigas su žurnalistu Dankanu Vestu ir pamažu įsimylėti. Tačiau Dankanas turi baisią paslaptį, apie kurią nežino net Džordžiana....

Tai geriausia ir paskutinė šios serijos knyga. Man patiko, kad šioje knygoje mezgėsi intrigų intrigėlės. Viešumon kilo paslaptys ir slaptos tapatybės. O ir kaip man gali nepatikti moteris, kuri persirengia vyru?? Džordžiana drąsi, gundanti ir galinga. Kas to meto moterims nebūdinga. Ir man tai labai patiko. Taip pat be galo man patiko puikiai aprašyta anų laikų atmosfera... eh, tos vakarinės suknelės, aristokratai ir jų nuodėmės. Šita rašytoja tikrai sukūrė puikią istorinę seriją, kurioje viskas taip puikiai dera ir susipina. Tikrai mano skonio knygos.

Sekso scenos labai jausmingos ir švelnios. Viską įsivaizdavau kaip aprašyta. Tarp veikėjų netrūksta konfliktų, kurie gale knygos aišku išsisprendžia, nes kaip ir dauguma meilės romanų – šis taip pat su laiminga pabaiga.

Skyriai buvo labai ilgi, bet kai knyga tokia gera, jie nieko nereiškia. Labai norėčiau perskaityti ir daugiau šios autorės knygų. Žinau, kad kitoje autorės serijoje Scandal & Scoundrel antroje knygoje vėl pasirodo Dankanas su Džordžiana. Tad labiausiai mane ir domina pastaroji serija.

Rekomenduoju visiems istorinių romanų mylėtojams. Už knygą dėkoju Svajonių Knygos.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą