Tinklaraščio archyvas

2024 m. liepos 28 d., sekmadienis

Kamilė Birgė "Meilė be recepto"

 ⭐⭐⭐⭐⭐

O Dieve... nežinau net nuo ko pradėti šią apžvalgą....

Kristina ir Urtė susipažįsta ligoninėje su gydytoju Henriku, kuris ja gydo. Netrukus draugės susitinka su juo sodyboje savaitgalio baliuje. Urtė ir Henrikas pradeda jausti vienas kitam aistrą.... tačiau yra dar kai kas....

Aš esu pakerėtas ir sužavėtas šia knyga. Perskaičiau vienu prisėdimu. Bet NEGALIU išduoti tikrosios visų dramų ir intrigų PRIEŽASTIES!! Pasakysiu tik tiek, kad nujaučiau tokią pabaigą ir ji išsipildė. Be to ir pats tokioje situacijoje buvau ne kartą... KIEK EMOCIJŲ SUKĖLĖ MAN ŠITA KNYGA OH MY GOD! Rašau šią apžvalgą karštomis emocijomis. MYLIU ŠITĄ KNYGĄ! Buvo tikrai sunkiai nuspėjama baigtis, įdomi, kupina intrigų ir daug daug dramų. Veikėjai ryškūs ir įsimintini. O kur dar humoras. Šios rašytojos humoras toks pat kaip mano.

Skyriai buvo trumpučiai tad skaitėsi kaip per sviestą. Pradėjau skaityti apie gydytoją Henriką dar vasaros deserte, bet netikėjau kiek toli galėjo nueiti šita istorija. BRAVO! Autorė tikrai moka stebinti, šokiruoti ir sudominti. Dabar būsiu skaitęs visas jos knygas ir šita mano mėgstamiausia. Taip nenorėjau, kad šita knyga baigtųsi. Ir aš toks laimingas, kad visi veikėjai sulaukė gražios pabaigos.
 
Rekomenduoju visiems, kuriems patinka siurprizai, nenuspėjamos pabaigos, dramos ir humoras.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą