Tinklaraščio archyvas

2024 m. balandžio 23 d., antradienis

Linas Deimantavičius "Žmonės ir katės"

 ⭐⭐⭐⭐⭐

Dėkoju autoriui už padovanotą knygą. Tai devynių apsakymų knyga. Pirmasis apsakymas mane prikaustė, tai istorija apie sumažėjusį rašytoją, kuris nesuprato kaip tai nutiko ir kodėl visi žmonės dingo. Tikrai tokia surrealistiška istorija. Antroji istorija turi siaubo elementų. Tai istorija apie mirusį vyrą ir kalbantį katiną. Trečioji istorija buvo apie laiko juostas. Man priminė Haruki Murakami stilių šiek tiek. Ketvirta istorija buvo apie naktinį sargą ir tik apsakymo gale paaiškėjo KAS buvo tas sargas. Buvau maloniai nustebintas. Penktoji istorija, kurioje katinas tik paminėtas, bet joje pasirodo Karlsonas. Šeštoji istorija kaip pasaka apie žmogų pasivertusį gandru ir sutikusį katę. Septintoji istorija apie mirtį. Aštuntoji tai romantiška istorija apie Kačių salą. Devintoji istorija ganėtinai jautri šeimos istorija ir spėju ji iš autoriaus gyvenimo.

Knyga man tikrai labai patiko ir jos labai norėjau. O kaip man gali nepatikti knyga apie KATES? Kiekviename apsakyme jos buvo. Puikiai sužaista, kad būtent devyni apsakymai kaip devynios katės gyvybės. Noriu labai pagirti ir iliustratorę, jos darbai man kaip menininkui labai gražūs. Šriftas labai patogus skaityti, nevargino akių. Knyga plona tad greit persiskaitė. Mano mėgstamiausia istorija buvo „Kačių sala“. Ji prikaustė mano visą dėmesį ir įtraukė. Jau įsivaizduoju koks būtų filmas iš šios apsakymo!

Tikrai įdomiai susiskaitė šita knyga. Galvojau gal bus ne mano žanras, bet kur tau. Puikiai viskas parašyta, įdomiai, o svarbiausia nenuspėjamai. Viena mano katė net gulėjo šalia kol skaičiau. Tikiuosi autorius dar parašys ir daugiau tokio stiliaus knygų. Autorius tikrai meistriškai valdo plunksną ir turi tiek daug fantazijos. Knygą rekomenduosiu visiems draugams, nes ją reikia perskaityti ne vien dėl kačių, bet ir dėl gražaus stiliaus bei įdomių siužetų.

Rekomenduoju tiems, kas myli kates, mėgsta tokį kitokį stilių ir nebijo paragauti visokių žanrų vienoje knygoje. Taip pat Haruki Murakami gerbėjams, nes nors ir esu perskaitęs tik vieną jo knygą, tačiau šis autorius įdėjo dalelę to rašytojo stiliuko.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą