Tinklaraščio archyvas

2024 m. kovo 7 d., ketvirtadienis

Inga Juodkūnė "Vilties knyga"

 ⭐⭐⭐⭐⭐

KNYGA IŠ BIBLIOTEKOS. SKIRTA KURŠĖNŲ KNYGŲ KLUBUI „(Ne)keista skaityti“ APTARTI.

Tai knyga apie žmones ir sunkumus, su kuriais jie susiduria gyvenime bei iš kur semiasi vilties gyventi toliau. Tai 14 istorijų apie garsius žmones ir jų bėdas. Knyga skaitėsi gan lengvai ir tikrai man įkvėpė vilties. Buvo labai įdomu sužinoti, su kuriais sunkumais susidūrė ir tebesusiduria garsūs žmonės. Istorijos įkvepia kad net sunkiausiais momentais yra vilties. Du žmonės net kalbėjo apie LGBT žmones. Tad jų istorijos man artimiausios. Labiausiai man patiko kunigo istorija, nes tokia išskirtinė.

Mano istorija buvo patyčios mokykloje, vienatvė, meilė be atsako, ligos... Apie psichikos sveikatą reikia kalbėti kaip ir visi istorijų autoriai sako. Aš taip pat daug visko išbandžiau kaip ir knygos žmonės, bet save atradau dvasiniame kelyje – religijoje. Dabar nebesijaučiu vienas, nebereikia man jokių meilių-seilių ir ligos palengvėjo kai ėmiau daugiau melstis ir lankyti bažnyčią. Jei žmonės tavęs nemyli dar nereiškia, jog Dievas nemyli. Mano viltis yra Dievas.

Knygą rekomenduoju visiems, nes joje tikrai kiekvienas galime rasti sau artimą istoriją.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą