Tinklaraščio archyvas

2024 m. vasario 24 d., šeštadienis

Gabiele Amorth, Paolo Rodari "Paskutinis egzorcistas"

 ⭐⭐⭐⭐⭐

Nieko negalvojęs užsisakiau šią knygą, nes jau buvau skaitęs „Egzorcistai ir psichiatrai“. Tad griebiau ir šią knygą. Joje autorius pasakoja apie daug įvairių egzorcizmų ir kam jie buvo atlikti – netgi su maldomis, kurias naudojo autorius. Ši knyga yra viena iš autoriaus knygų, kurios įkvėpė siaubo filmą „Popiežiaus egzorcistas“, kurį taip pat visai nesenai peržiūrėjau ir buvau sužavėtas koks geras filmas – būtent mano skonio ir žanro.

Skaitėsi labai lengvai, perskaičiau vos ne per vieną naktį. Knygoje paminėtas ir šv. Benedikto egzorcistų medalikėlis, kurį ir aš turiu. Daug metų jį nešiojuosi su savimi, o nežinojau kas per daiktas kol vienas žmogus nepaaiškino. Taigi... knyga man tikrai patiko, nes ne vien apie egzorcizmus buvo kalbama, bet ir apie tokius dalykus kaip satanizmas ir jo pavojus sielai. Labiausiai man įstrigusi citata buvo: „Niekada ne per vėlu atgailauti ir grįžti pas Dievą“.

Sunku buvo patikėti, kad autorius mini, jog daug vyskupų ir kardinolų netiki Šėtonu ir nevertina jo atliekamo darbo. Aš tikiu, jog šėtonas egzistuoja ir buvau susidūręs su vienu keistu reiškiniu, bet neminėsiu tos istorijos, nes ji gan gėdinga. Tai ką padariau galėjo baigtis blogai man, na bet matyt tikėjimas išgelbėjo ir neapsėdo manęs velnias.

Taigi kam rekomenduočiau šią knygą? Na, tai pirmiausia visiems krikščioniams, kurie ieško atsakymų kaip apsisaugoti nuo šėtono. 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą