Tinklaraščio archyvas

2024 m. vasario 17 d., šeštadienis

"Liturginis maldynas"

 ⭐⭐⭐⭐⭐

Nusipirkau šį 2016-ųjų liturginį maldyną 2017 ir nuo tų metų vis skaitau reikalingas maldas. Knygoje yra visko ko tik gali reikėti, bet kadangi čia 2016 metų leidimas, tai gali būti kai kas jau pasenę. Kilnojamųjų švenčių lentelė surašyta iki 2042 metų, tad iki tų metų pakaks man ir šito maldyno. Vienas žmogus atvedė mane į doros kelią pagaliau, o buvau sūnus palaidūnas visą gyvenimą. Tai dabar tas maldynas visada šalia manęs kai miegu.

Dabar papasakosiu kaip ėjau išpažinties po 24 metų. xD Perskaičiau viską šiam maldyne kas ir kaip, nes po tiek metų nieko neprisiminiau. Visą naktį kaliau tą maldyną kaip prieš kokį egzaminą. Egzaminui pas Dievą. Nuėjau tos išpažinties drebančiomis kojomis ir... PAMIRŠAU VISKĄ ką kaliau visą naktį. Sugebėjau prisiminti tik pradžią. Na, gavau tris Tėve Mūsų už savo nuodėmes ir nuėjau melstis ir vėl smegenys išsijungė. Pamiršau ir supainiojau žodžius. Tad ne viskas man ėjosi pagal maldyną. xD

Na ir rašant savo knygas apie kunigus pravertė čia surašytos apeigos. Nors niekas niekada neina pas mane pagal planą.

Na, ką gi. Kaip čia vertinti ir taip turbūt aišku. Padeda man šita knyga visokiausiais keistais atvejais kai išeities nematyti.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą