Tinklaraščio archyvas

2024 m. sausio 16 d., antradienis

Damon Galgut "Pažadas"

 ⭐⭐

KNYGA IŠ BIBLIOTEKOS. SKIRTA KURŠĖNŲ KNYGŲ KLUBUI „(Ne)keista skaityti“ APTARTI.

Amor parvežama iš mokyklos, nes mirė jos mama. Prasideda laidotuvės, susirenka visi artimieji, tačiau tėvas labai nepatenkintas, kad žmoną laidos žydai žydų kapinėse. Praėjus devyneriemsmetams miršta jis pats- vėl visi susirenka...

Oi, nežinau net ką čia rašyti... Knyga man nepatiko. Nemėgstu duoti žemų įvertinimų knygoms ir jas peikti, bet šitoji mane labai nuvylė ir nepateisino lūkesčių. Skyriai nesvietiškai ilgi. Dialogai nežymimi brūkšneliais, tad skaityti buvo sudėtinga kai nesupranti kur tiesioginė kalba. Pirmas skyrius vien apie motinos laidotuves, antras apie tėvo laidotuves ir t.t. Visa knyga vien mirtys ir laidotuvės. Galiu pagirti tik, kad gražiai parašyta, nes gausu įdomių palyginimų. Bet visa kita man buvo nuobodu ir beprasmiška. Jokio veiksmo, jokio įdomumo. Kankinau su šita knyga ir baigti turėjau tik dėl to, kad reikėjo aptarti knygų klube.

Man šiaip patinka visos knygos, mėgaujuosi istorijomis, veikėjais, bet čia tas išskirtinis atvejis kai niekuo aš čia nesimėgavau ir man istorija nieko nereiškė. Neradau nei savęs knygoje, nei jutau kokį malonumą skaityti. Gal tik tiek, kad lengvai skaitėsi pliusas. Kitu atveju nebūčiau kankinęsis iki pabaigos. Gal kam nors ir patiks ši knyga, bet man ji nepatiko.

Kam galėčiau rekomenduoti tokią knygą? Ogi niekam.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą