Tinklaraščio archyvas

2024 m. kovo 21 d., ketvirtadienis

"Katalikų maldos ir giesmės"

 ⭐⭐⭐⭐⭐

Savo religinėje kolekcijoje dar neturėjau giesmyno. Kaip taip gavosi – nežinau. Bet nusprendžiau įsigyti.

Knygoje yra ne tik giesmės, bet ir daug kitų dalykų, kurių neturėjau kitose knygose. Čia rasite maldas, litanijas, Mišių tekstus ir dar daug kitų dalykų. Nemažai teksto pateikiama ir lotynų kalba, kas man labai patinka, nes sunku rasti lotyniškus tekstus kai rašau ir reikia informacijos.

Skaitant apie visas nuodėmes net apstulbau, kad ten visos mano nuodėmės surašytos. Baisu pasidarė kiek blogybių esu padaręs ir koks žmogus esu. Bet gerai, kad radau šitoje knygoje tiek informacijos. Knyga kažkuo panaši į Liturginį Maldyną, bet mano nuomone čia daugiau visko ir detaliau aprašyta. Giesmės su natomis. Gaila nebeturiu savo pianino... Ech.

Dabar apie knygą kaip apie fizinį daiktą: yra trys skirtukai Lietuvos vėliavos spalvų, viršelis kuklus, bet sakyčiau ir kažkiek prabangus. Na, o knyga mano katėms taip patiko, kad sugebėjo apgraužti du kampus. xD Popierius labai plonas, kaip Biblijos – tai man patinka labai.

Rekomenduoju visiems tikintiesiems, o labiausiai knyga tiktų kaip dovana Pirmosios Komunijos proga. Ir šiaip visiems, kas renka religines knygas.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą