Tinklaraščio archyvas

2023 m. lapkričio 22 d., trečiadienis

Loreta Tamulaitienė "Paraščių vaikai"

 ⭐️⭐️⭐️

KNYGA IŠ BIBLIOTEKOS. SKIRTA KURŠĖNŲ KNYGŲ KLUBUI „(Ne)keista skaityti“ APTARTI.

Knyga yra apie vaikus lankančius mokyklą skirtą blogo elgesio vaikams. Ši knyga paliko dviprasmiškų jausmų: buvo ir įdomu skaityti apie veikėjus, bet tuo pačiu ir nelabai norėjau skaityti šitą knygą. Iš dalies dabar kitaip imsiu žvelgti į paauglius, kurie linkę nusikalsti, blogai elgiasi ir dauguma yra iš vaikų globos namų. Jie nekalti, kad yra tokio sunkaus charakterio – aplink kalta, kur jie auga.

Labai nedaug trūko ir man pačiam iki globos namų, bet laimei turėjau mylinčius senelius ir prosenelius. Dabar kai jau esu suaugęs privengiu šiuolaikinių paauglių, nes tokių pilna mano mažame miestelyje kaip kad aprašomi knygoje. Bet suprantu, kad jie blogai elgtis išmoksta dėl nepriežiūros, blogo auklėjimo ir t.t. Man labai gaila vaikų, kurie nepatiria tėvų ir šeimos meilės ir rūpesčio.

Deivido ir Emos istorijos buvo tikrai labai įdomios ir tęsiau skaitymą tik dėl jų. Kitu atveju norėjau jau numesti knygą. Bet kadangi nemėgstu nebaigtų knygų, tai pabaigiau pasistengęs. Tai tikrai nebuvo mano stiliaus knyga, bet džiaugiuosi ją įveikęs. Patiko, kad veiksmas vyksta Šiauliuose, tai visos vietovės buvo gerai žinomos, bet visa kita buvo liūdna. Knyga tikrai liūdna, bet kaip gerai, kad su gražia pabaiga.

Rekomenduoju perskaityti visiems, kas augina vaikus arba dirba su jais.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą