Tinklaraščio archyvas

2023 m. lapkričio 26 d., sekmadienis

Agnė Bausienė "Pranašystė"

 ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️

Elarai pradeda sapnuotis pranašiški sapnai ir jį išvyksta pas Idrą. Šioji jai  pasako, jog per žvaigždžių lietų po trijų savaičių visi turintys galių mirs. Ir vienintelis būdas tai sustabdyti yra rasti nukritusią žvaigždę ir ją perskelti pusiau. Deimonas ne tik išsigąsta tokių žinių, bet ir ruošiasi Oto Valeno puolimui... Netrukus dar Elara sužino, kad laukiasi. Taip prasideda įnirtingas ruošimasis mūšiui ir pranašystės panaikinimui...

Knyga man labai patiko. Parašyta lengvu stiliumi, netrūksta sekso scenų ir magijos. Kadangi tai paskutinė trilogijos knyga – tenka  atsisveikinti su pamiltais veikėjais. Bet jie dar ilgai gyvens mano širdyje.

Autorės rašymo stilius labai panašus į mano, tad kaip galiu nemėgsti šios knygos. Skyriai trumpučiai, veiksmas plėtojasi greitai ir nenumaldomai artėja Happy End. Perskaičiau knygą tikrai greitai, nes viskas man joje patiko. Taip, tai lengvas romaniukas, bet toks žanras man labiausiai ir patinka.

Rekomenduoju visiems, kas jau skaitė pirmąsias dvi knygas ir dievina romance-fantasy žanrą.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą