Tinklaraščio archyvas

2023 m. birželio 25 d., sekmadienis

Simona Šara "Ta vasara, kuri kvepėjo braškėmis"

 ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️

Urtės paauglystės metai mokykloje buvo žiaurūs... Paulius nuolatos iš jos tyčiojosi su savo chebra. Tačiau Urtė baigusi mokyklą tapo chirurge ir vieną dieną pas ją atvežė... Paulių. Vėliau jie susitiko „Braškių šventėje“ savo gimtajame miestelyje ir... ėmė draugauti. Tačiau Pauliaus buvusioji Inga neduoda jiems gyventi ramiai, o kur dar abiejų įsimylėjėlių pavydas...
 
Tai jau trečioji autorės knyga, kurią pirkau iš pačios autorės. Perskaičiau su malonumu! Buvo sunku padėti į šoną, nes norėjosi vis skaityti. Man patiko, kad autorė palietė patyčių temą mokykloje, nes aš pat buvau toks pat kaip Urtė (tik be randų) ir įsimylėjęs vieną merginą.

Patiko, kad Urtė keiktis nebijanti mergina ir dar su tatuiruotėmis. Tikrai išskirtinė veikėja. Meilė tarp Pauliaus ir Urtės buvo saldi kaip medus, bet su deguto prieskoniu: nesibaigiantis pavydas, dramos ir nesusipratimai. Skaitant galvojau: „Nagi, žmonės, nejaugi negalite susėsti ir išsiaiškinti visko? Argi būtina kelti tokias dramas?“. Bet neslėpsiu – man patinka dramos, jos suteikia knygai aštraus prieskonio kai jau viskas pasidaro per saldu.

Knyga man tikrai patiko. Puikiai tinka vasarai. O ir išaiškėjo, kodėl būtent toks knygos pavadinimas. Labai lauksiu naujų autorės knygų. Ir dar pagyrimas autorei, kad panaudojo man negirdėtą ligą knygoje. VALIO. Pagaliau kažkas parašė kažką įdomesnio nei vėžys.

Rekomenduoju visiems, kam patinka pavydas ir dramos, bei šiek tiek kriminalinio prieskonio turinys. Siūlau skaityti vasaros metu – bus sukurta super atmosfera.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą