Tinklaraščio archyvas

2023 m. vasario 9 d., ketvirtadienis

"Miegantis miestas. Bengalų pasakos"

 

 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Šitos serijos knygas man skaitydavo prosenelė kai buvau mažas. Tačiau bengalų pasakos knygos neturėjom. Knygoje yra 50 pasakų. Visos jos stebuklingos ir egzotiškos. Iš šitų pasakų galima sužinoti daug apie bengalų papročius ir tikėjimą. Pasakose gausu dievų, kalbančių gyvūnų, stebuklingų nutikimų ir t.t. Vienos pasakos labai ilgos, kitos trumpesnės, o kai kurios primena Bolivudo filmus su savo dramomis ir dainomis.

Verditas: LABAI PATIKO. Mane ypatingai traukia Indija ir visos šalys aplink ją, tad skaityti pasakas iš šių kraštų man buvo tikras malonumas: pasikūriau smilkalų ir vidury nakties pasinėriau į stebuklingas istorijas. Labiausiai nustebino pasaka „Pušpamaja“ – tai buvo Snieguolės ir septynių nykštukų bengališka versija. Net nustebau pradėjęs skaityti kaip viskas žinoma buvo. Kuri mano mėgstamiausia pasaka sunku ir įvardinti – visos patiko labai.

Rekomenduoju perskaityti visiems, ką traukia Indija ir Bangladešas bei stebuklingos pasakos.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą