Tinklaraščio archyvas

2023 m. sausio 4 d., trečiadienis

Kimberley Freeman "Žaliųjų krioklių viešbutis"


 ⭐️⭐️⭐️⭐️

KNYGA IŠ BIBLIOTEKOS.

Lorena dirba padavėja „Žaliojo SPA“ viešbutyje. Netrukus susipažįsta su Tomu, kuris įleidžia ją į remontuojamą viešbutį. Ten ji randa senus 1926-ųjų meilės laiškus. Taip ji pradeda aiškintis, kas tų laiškų autorius... Na, o Semas ir Violeta buvo įsimylėjėliai 1926-aisiais. Violeta dirbo padavėja viešbutyje, o Semas turtingas svečias. Semas priklausomas nuo opijaus ir jo sesuo Flora nori jį atpratinti, tačiau netikėtai jis įsimyli Violetą ir jie ima slapta susitikinėti...

Knyga mane labai sudomino viršeliu. Galiu teigti, jog beveik niekada neskaitau knygų aprašymų, nes noriu, kad knyga būtų siurprizas. Tai mano pirma pažintis su autore ir labai vykusi. Nors knygą skaičiau ilgai – tai nereiškia, jog ji man nepatiko. Anaiptol. Visokios paslaptys ir dvi laiko juostos man visada labai patinka.

Semas su Violeta man pasirodė gan vaikiški. Ir jų ta meilė buvo tokia naivi. Nors neneigsiu man prie širdies meilės iš pirmo žvilgsnio knygose. Pats siužetas nebuvo nuspėjamas, nes negalėjau atspėti kaip baigsis Semo ir Violetos meilė. Visokios pabaigos sukosi galvoje skaitant. Bet knyga nebuvo kažkas tokio, kas sujaudintų širdį. Vienas dalykas tik palietė mane – Semo priklausomybė. Šeimoje turėjau asmenį priklausomą nuo alkoholio, tad puikiai įsijaučiau į Floros jausmus broliui.

Rekomenduoju paskaityti visiems, kam patinka paslaptys ir meilė iš pirmo žvilgsnio.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą