Tinklaraščio archyvas

2023 m. sausio 2 d., pirmadienis

Colleen Hoover "Veritė"

 

 ⭐️⭐️⭐️⭐️

KNYGA IŠ BIBLIOTEKOS. SKIRTA KURŠĖNŲ KNYGŲ KLUBUI „(Ne)keista skaityti“ APTARTI.

Luanai trūksta pinigų apmokėti nuomą po mamos mirties. Netikėtai ji tampa kraupios avarijos liudininke. Jos metu susipažįsta su Džeremiu. O pasirodo jis yra tas, pas kurį ji skubėjo į susitikimą dėl naujo darbo. Luana – rašytoja. Ji gauna užsakymą pabaigti rašyti Džeremio žmonos Veritės tris knygas, už kurias ji gaus didelę sumą pinigų. Iš pradžių Luana nenori sutikti, bet vėliau nusileidžia ir atvyksta į Džeremio ir Veritės namus, kur randa kraupią Veritės autobiografiją...

Nesu trilerių ar detektyvų mėgėjas. Jų neskaitau. Tad gavęs šitą knygą skaityti knygų klubui daug nesitikėjau iš jos. Tačiau buvau maloniai nustebintas ir knyga man ganėtinai patiko. Skaitėsi lengvai nes skyriai trumpučiai. Istorija plėtojosi gan greitai. Ir visa Veritės būsena po avarijos kėlė susidomėjimą.

Veritės autobiografija kraupoka, bet... man patiko labiausiai ją skaityti. Nekaltinu Veritės nemeile dukroms ir bandymu pasidaryti abortą: jos vietoje būčiau daręs tą patį. Pati istorija man nesukėlė kažkokių jausmų, bet skaitėsi lengvai, o lengvos knygos man patinka. Nusivylimo jokio nepatyriau, nes pradėjau skaityti be jokių lūkesčių – tiesiog mėgavausi knyga. Vienas klausimas lieka: kas buvo tikra, o kas melas...?

Rekomenduoju visiems trilerių gerbėjams ir lengvo knygų turinio mylėtojams.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą