Tinklaraščio archyvas

2022 m. gruodžio 5 d., pirmadienis

Karen Swan "Kalėdų šviesos"

 

 ⭐️⭐️⭐️⭐️

KNYGA IŠ BIBLIOTEKOS. SKIRTA KURŠĖNŲ KNYGŲ KLUBUI „(Ne)keista skaityti“ APTARTI.

Bo ir Zakas instagram‘o įžymybės su beveik dešimt milijonų sekėjų. Susižadėję Samoa jie išvyksta su savo fotografu Leniu į Norvegiją reklamuoti „Kalnalipių“ drabužius. Ten jų „gidu“ tampa norvegas Andersas. Artėjant Kalėdoms santykiai tarp visų žmonių tampa įtempti. Bo ir Zakas supranta norintys iš gyvenimo skirtingų dalykų. Tačiau kokias paslaptis slepia Andersas..?

Labai sunku kažką parašyti apie šitą knygą, nes skaitėsi sunkiai, skyriai ilgoki, o ir tų Kalėdų praktiškai nebuvo. Tačiau autorė labai gražiai aprašė vietoves. Man patiko, kad knyga buvo parašyta dviem laiko linijomis. Ir aišku man labiau patiko Signės istorija 1936-ais. Bo ir Zako gyvenimas daug kam galbūt pavydėtinas, bet man asmeniškai ne. Knygoje Bo Andersui daug kartų aiškino, kodėl gyvena tokį influencerių gyvenimą, bet manęs tai neįtikino.

Vertinti tikrai sunku šią knygą, nes nuo knygos vidurio jau pradėjau galvoti kaip reiks įvertinti. Buvo kas patiko, buvo kas nepatiko. Tad man pasirodė knyga kaip pusėtina. Nors pabaiga man tikrai labai patiko – ten ir buvo visas įdomumas ir paslapčių atskleidimas.

Nežinau ar galiu kam rekomenduoti. Nebent tam, kas nori paskaityti apie influencerių gyvenimą.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą