Tinklaraščio archyvas

2022 m. gruodžio 7 d., trečiadienis

Renata Šerelytė "Izabelė"

 

 ⭐️⭐️

KNYGA IŠ BIBLIOTEKOS.

Izabelė gyvena kažkokiame dvare, bet netikėtai ją išsiveža kažkur ir žuvus naujam šeimininkui ji pabėga į mišką kur ją randa  Radoslavas. Iš ten ją pasiima ponas Damianas. Ten ji pradeda mokytis. Tuomet istorija ima pasakoti apie Magdaleną pakliuvusią į seną vaistininko globą.

Knyga tikrai išskirtinė. Autorė labai meniškai pasakoja istoriją, jos palyginimai tikrai žavingi, bet... kažkaip man keistai skaitėsi ši knyga. Magdalena ir jos vaistininkas galbūt itin pakraupti mane privertė. Tokia tamsi atmosfera, creepy, kaip tik rudens vakarams. Jų istorija man patiko labiau nei Izabelės. O ir juodo humoro netrūko tarp jų. Iš tikrųjų nežinau net kaip vertinti... Man knyga nepatiko... deja. Kankintis nesikankinau, nes skaitėsi lengvai, bet nežinau net ką daugiau apie ją pasakyti. Ne mano knyga. Bet manau savo skaitytoją ji ras.

Draugas sakė, jog čia „Raganos širdis“ tęsinys. Bet skaityti pirmos dalies bent jau kol kas nesiruošiu.

Rekomenduoju paskaityti, kas mėgsta tamsius viduramžius ir slogią atmosferą.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą