Tinklaraščio archyvas

2022 m. spalio 5 d., trečiadienis

Kathryn Hughes "Laiškas"

 

 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

KNYGA IŠ BIBLIOTEKOS. SKIRTA KURŠĖNŲ KNYGŲ KLUBUI „(Ne)keista skaityti“ APTARTI.

Tina gyvena nesaldų gyvenimą. Jos vyras Rikas ją muša. Ji vienintelė išlaiko jų šeimą kai tuo tarpu Rikas leidžia pinigus alkoholiui ir lošimams. Tačiau vieną dieną Tina dirbdama labdaros parduotuvėje randa seną voką ir jame laišką. Palikusi savo vyrą pradeda aiškintis, kam buvo skirtas tas laiškas. Tačiau netikėtai Rikas pasikeičia, o Tina sužino esanti nėščia... ji grįžta pas Riką.... Tačiau ar tai laiminga pabaiga?

Knyga mane įtraukė nuo pačio pirmo puslapio! Skaitėsi super lengvai. Puslapiai skriete skriejo. Perskaičiau per naktį. Mano labai patiko 1939-ųjų Kristės ir Bilio istorija. Ji buvo labai jautri. Na, o Tinos ir Riko istorija vertė mane pykti. Nors jų istorija vyksta 1973-iais, tačiau smurtaujančio vyro tema LABAI aktuali ir šiandien. Niekada nesuprasiu moterų, kurias vyras muša, o jos vis tiek gyvena su jais.... Turiu tokį patį pavyzdį savo šeimoje – mano tėvas mušė mano mamą, o ši vis tiek jį mylėjo. Jeigu muša - reikia bėgt. Tad šitas dalykas mane knygoje asmeniškai labai palietė.

Kitas dalykas itin jautrus šioje knygoje – karas. Nors apie jį nėra taip jau daug rašoma, bet man buvo graudu skaityti apie tai, nes šių dienų aktualija yra Ukrainos karas. Tad tas karo vibe‘as toks nekoks, skatinantis nerimą, niūrus. Kažkaip labai įsijaučiau skaitant apie karo paskelbimą ir jutau tą nerimą kartu su veikėjais.

Trečias dalykas, kuris mane palietė, tai Kristinos tėvo susireikšminimas su socialiniu statusu, kuris jam rūpėjo labiau negu jo dukters gerovė. Taip pat asmeniškai esu nukentėjęs šiuo klausimu, nes mano a.a. močiutei labiau rūpėjo „ką žmonės pagalvos“ nei mano laimė.

Knygą tikrai rekomenduoju perskaityti, kam patinka jautrios istorijos iš dviejų laiko juostų. Bent jau man istorija nebuvo nuspėjama.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą