Tinklaraščio archyvas

2022 m. liepos 17 d., sekmadienis

K. B. M. Lion "Lik čia"

 

 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Ieva Šiaulių restorane „Morganas“ susipažįsta su Metju ir jie permiega tualete. Po dešimt metų ji gauna laišką atvykti į JAV, nes paveldėjo tolimų giminaičių turtą. Ten pasirodo sutinka Metju... Dabar jis neįgalus narkomanas. Ar meilė suliepsnos tarp jų?

Tai jau autorės antrasis romanas. Ir galiu teigti, jog rašytoja patobulėjo, nes skaičiau ir pirmąjį autorės romaną.  Knyga man labai patiko, nes veiksmas prasidėjo „Morgano“ restorane, kuriame aš švenčiau darbo kalėdinį vakarėlį. Tad žinau, kur jis randasi. Taip pat man patiko, kad pagrindinė veikėja turi žalingą įprotį, o Metju neįgalus. Tokių veikėjų tikrai reikia meilės romanams. Tik labai gaila, kad sekso scenų beveik nebuvo, nors romanas pažymėtas S raide... Taip pat knygoje buvo ir gėjų porelė- kas mane labai nudžiugino.

Knyga skaitėsi tikrai lengvai, nes skyriai LABAI trumpi- tas man patinka. Veiksmas vystėsi iš pradžių labai greitai, bet po to kiek sulėtėjo, o tada vėl pagreitėjo. Rekomenduoju visiems, kam patinka netobuli veikėjai.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą