Tinklaraščio archyvas

2022 m. liepos 13 d., trečiadienis

Kamilė Birgė "Nuodėmės, kurios gyvena tarp mūsų"

 

 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Mišių metu nualpsta Eugenija ir Laura ją išsiveda laukan. Taip tarp moterų įsižiebia draugystė. Vieną dieną atvykusi pas Eugeniją Laura susipažįsta su jos sūnumis Vytu. Tarp jų pradeda megztis šilti jausmai... Tačiau jo buvusioji Gerda neduoda ramybės.

Tai jau antroji autorės knyga. Knygoje tikrai netrūksta nuodėmių, kas man labai patinka. Dažnai žmonės nemėgsta meilės romanų, nes jie vien tik meilės-seilės... bet šita rašytoja įrodo, kad tai netiesa. Šioje knygoje mano dėmesį patraukė Gerdos meilužio Tado žmonos depresija. Autorė mėgsta rašyti temomis, kurios vis dar tabu Lietuvoje. Pirmojoje knygoje ji rašė apie venerines ligas (o galvojau čia aš vienas apie tai rašau), dabar apie depresiją. Taip pat autorė įpina tokias skaudžias temas kaip persileidimas. Nors manęs tai asmeniškai neliečia, tačiau skaityti buvo skaudu...
 
Na ir kunigėlis Herkus. Ohoho ką bažnyčioje Gerda su juo išdarinėjo! Galvojau čia tik pas mane tokios fantazijos galvoje, bet pasirodo ne vien aš taip fantazuoju.

Knyga tikrai buvo labai įdomi ir ne vien meilė-seilė, bet ir rimtos temos. Netrūko sekso scenų su tikrai vaizdingais išsireiškimais. Knyga tikrai nuodėminga, bet su labai gražia pabaiga. Tad rekomenduoju skaityti visiems, kurie dar nenori imti į rankas meilės romanų.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą