Tinklaraščio archyvas

2024 m. balandžio 17 d., trečiadienis

Laima Lavaste "Kunigas Ričardas"

 ⭐⭐⭐⭐

KNYGA IŠ BIBLIOTEKOS.

Kaip čia nusprendžiau skaityti šitą knygą irgi nelabai suprantu. xD Tiesiog bibliotekoje pamačiau lentynoje ir pagalvojau, kad būtų neblogai perskaityti. Aš religingas, bet biografijų nelabai mėgstu. Šitą kunigą turbūt visi yra matę televizoriuje. Tad buvo įdomu paskaityti kokia jo nuomonė apie įvairius gyvenimiškus dalykus.

Taigi... Knyga storoka, bet skaitėsi tikrai lengvai ir greitai. Ji prasideda biografinėmis kunigo detalėmis. Mane tikrai apstulbino kaip taip sunkiai gyvenusioje šeimoje išaugo toks geraširdis žmogus ir dar tokį nepriteklių laiko laime. Bet viską susumavus iš tikrųjų jis užaugo laimingoje šeimoje. Tie biografiniai skyriai man truputį įkyrėjo, nes kaip jau minėjau nesu mėgėjas skaityti biografijas.

Toliau prasidėjo skyriai apie religinius dalykus. Dauguma dalykų papasakoti gražiai ir su juo sutinku, bet kai kalba pasisuko apie lytiškumą tai jau vartyti akis nebeužteko. Norėjau sviesti knygą į sieną, bet kadangi ne mano buvo, tai... Tarp eilučių buvo galima išjausti jo homofobiją ir transfobiją. Galbūt sakysite visi kunigai tokie. Tikrai ne. Pažįstu šiuolaikiškų pažiūrų kunigų. Užkliuvo ir jo požiūris į Helovyną. Padvelkė kažkokia netolerancija kitiems tikėjimams. Wicca tikėjime Helovynas yra didžiausia šventė.  Pavarčiau akis ir keliavau tolyn. Tai va, čia buvo dvi temos ir du skyriai, kurie man nepatiko ir supykdė. Na buvo dar šiokių tokių niuansų, kurie kliuvo man, bet tiek to.

Kam rekomenduočiau knygą? Tiems, kas nebijo būti įžeisti ir supykdyti. :D Na, ir kas nori geriau suprasti krikščionybę.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą