Tinklaraščio archyvas

2023 m. rugsėjo 6 d., trečiadienis

Arin Murphy - Hiscock "Namų ragana"

 ⭐⭐⭐⭐⭐

Kaip apsidžiaugiau kai pamačiau šią knygą išverstą! Turėjau anglišką PDF formatą, bet visgi juk norisi popierinių knygų.

Šitoje knygoje autorė supažindina su namų raganos aspektais. Daug kalbama apie dvasingumą ir santarvę tarp šeimos narių (bei augintinių!). Autorė parodo, jog namai yra šventa vieta. O žodžiai „ namas“ ir „namai“ reiškia skirtingus dalykus: namas tai fizinė vieta, o namai tai energetinis būvis. Taip pat autorė papasakoja apie ugnies svarbą ir kaip susikurti dvasinį židinį bei pagarbinti savo protėvius. Taip pat visas skyrius paskirtas katilui: jo paruošimui, istorijos apie mitologinius katilus ir t.t.

Labai patiko skyrius apie dievybes ir namų dvasias. Buvo paminėta ir mūsų lietuvių deivė Gabija. Labai gera matyti, kad net už jūrų marių mūsų dievai žinomi. Taip pat knygoje aprašoma virtuvė ir aliejinės lempos. Aprašomi smilkalai ir kaip juos pasigaminti, bet ritualai namų apvalymui. Šioje knygoje taip pat rasite keletą receptų kuriuos norėčiau išbandyti ir paragauti. Taip pat rasite magiškų rankdarbių ir kas be ko- burtų. Būtent knygos pabaiga pati įdomiausia, nes ten viską galima išbandyti.

Man kaip Vėžiui tokie namų ritualai ir namų dvasia – labai svarbu. Suktis virtuvėje – mano didžiausias malonumas. Labai mėgstu vaišinti žmones savo patiekalais. Taip pat šeima man yra labai svarbi, nesvarbu, kad tai tik aš ir mano katės – mes vis tiek šeima. Atrodo šita knyga buvo parašyta būtent Vėžiams, nes visa knygos atmosfera spinduliavo būtent tokią energiją.

Vertėja viską išvertė moteriška gimine. Na, taip, moterų raganų yra daugiau nei vyrų, bet vis tiek tai užkliuvo. Pats esu raganius ir pažįstų vyrų raganių, tad norėjosi kažkaip kitokio vertimo.

Rekomenduoju visiems raganiams ir raganoms, taip pat visiems kas domisi dvasingumu.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą