Tinklaraščio archyvas

2023 m. balandžio 30 d., sekmadienis

Tyla Audroje "Tu - mano rojus"

 

 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Andželina ir Amiras susitinka degalinėje kai Amiras į ją atsitrenkia ir aplaisto kava. Abu netrukus vėl susitinka jų šeimos verslo reikalams tvarkyti. Jie paskiriami kartu dirbti. Greitai Amiras susipažįsta su jo šeima ir... sūnumi. Galiausiai jie pasimyli, tačiau aplink Andželiną sukiojasi Nasiras. Tik išvykę į Amiro tėvynę jie tampa pora, tačiau ten laukia didelis siurprizas Andželinai...

Gavau knygą iš autorės dovanų, bet tai mano vertinimo neįtakoja. Skaičiau knygą gan ilgai ir su pasimėgavimu. Man patiko visi veikėjai, ypač Andželinos sūnus Džiamalis. Toks protingas ir nuovokus berniukas, kad norėčiau su juo pabendrauti. Knyga man iš tikro LABAI PATIKO. Kai kurie veikėjai gal ir neišplėtoti, bet juk ir nebūtina absoliučiai visų veikėjų padaryti kažkokių super.

Kadangi čia vyko tokios meilės aistros ir moters užkariavimas – negalėjau atspėti su kuriuo vyru ji pasiliks gale knygos, nes visi vyrukai turėjo savo žavesio ir argumentų. Gal tik Nasiras erzino mane ir nepatiko. Bet Amiras ir Rašidas buvo tikrai abu verti Andželinos. Kaip moteris Andželina sukurta kaip stipri ir nepriklausoma, turinti savo nuomonę ir įsitikinimus. O jau kokios emocijos virė knygoje... tiesiog emocijų bomba. Aišku aš buvau Amiro pusėje.

Tad bendrai paėmus knyga tikrai buvo mano skonio ir patiko. Mėgstu tokius meilės romanus. O lietuvaitės kiek žinau apie arabus nerašo kažkodėl. Na, štai turim pirmą lietuvišką romaną apie arabų šeichus ir meilę bei aistrą.

Rekomenduoju paskaityti visiems, kas mėgsta turtingus veikėjus, meilės kovas ir paslaptis.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą