Tinklaraščio archyvas

2023 m. balandžio 9 d., sekmadienis

Rasa Sagė "Burbulas"

 

 ⭐️⭐️⭐️⭐️

KNYGA IŠ BIBLIOTEKOS. SKIRTA KURŠĖNŲ KNYGŲ KLUBUI „(Ne)keista skaityti“ APTARTI.

Tolima ateitis Lietuvoje. Eliza ir Aronas- daugiavaikė šeima, kas neįprasta tais laikais. Ateityje dominuoja bevaikis judėjimas o į žmones turinčius vaikų žiūrima mažų mažiausiai keistai. Todėl jie gyvena Trakuose Burbule. Margiris – šeimos draugas, bevaikio gyvenimo šalininkas. Jis pagrobia Eliza su Aronu, kad įrodytų jiems, jog motinystės instinktas jau miręs ir jiems nereikia vaikų.

Nesu mokslinės fantastikos gerbėjas, bet knyga man iš tikrųjų labai patiko. Visų pirma dėl to, kad aš esu bevaikės šeimos šalininkas ir knyga dėl to mane sudomino, nes rašytojos sukurtas utopinis pasaulis man priimtinas. Aišku, aš nesu kaip Margiris, kuris grobia žmones. Manau, kad turėjimas ar neturėjimas vaikų turi būti kiekvieno žmogaus pasirinkimas, o ne kažkokia propaganda kaip knygoje.

Skaitėsi labai lengvai ir greitai, negalėjau padėti į šoną. Mane labai domino kaip rašytoja sukūrė ateities pasaulį ir tikrai galiu pasakyti, kad įdomiai viskas susidėliojo į vietas. Jau įsivaizdavau kaip galėtų atrodytų filmas pagal šią knygą. Tikrai išeitų geras filmas.

Rekomenduoju visiems, kam patinka mokslinė fantastika ir kas nenori turėti vaikų dėl įvairių priežasčių.  

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą