Tinklaraščio archyvas

2023 m. kovo 6 d., pirmadienis

Ilona Madelaine "Nuodas"

 

 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Elzė su draugėmis vyksta į naktinį klubą pašokti, kur susipažįsta su Nojumi.. Tik jam pasako netikrą vardą. Kitos dienos ryte jie vėl susitinka – restorane, kur jo sūnus stipriai susižeidžia ir Elzė jį išgelbėja. O Nojus nuomuoti pradeda sodybą Piktavilkiuose... na, o Elzė kaip tik ieško trobos kokiame kaime...

KAIP AŠ LAUKIAU ŠITOS KNYGOS!!! Ir neturiu žodžių apsakyti, kaip man patiko šita knyga! Jau nuo pirmų žodžių įtraukė ir sudomino. O kaip gražu, kad autorė ir dzūkišką tarmę panaudojo ir net žemėlapį nupiešė. O jau sekso scenos kokios karštos ir atviros! Knyga tikrai mano skonio ir nors tokia stora, bet neatrodė ištęsta – viskas savo vietoje ir puikiai suderinta.

Patiko man labai Smiltė – tokia keikūnė kaip ir aš. O labiausiai tai katinas Brazauskas. Norėjosi, kad jis daugiau veiksmo gautų, bet yra kaip yra. Reksas-Grikis užtat susilaukė daug dėmesio. Galiu pasakyti kad knyga labai nuotaikinga ir linksma kaip ir pati autorė. Tad lauksiu kitos knygos, jei tik parašys.

Rekomenduoju visiems ištroškusiems karšto sekso ir humoro.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą