Tinklaraščio archyvas

2023 m. kovo 25 d., šeštadienis

Agnė Bausienė "Apsaugok mane"

 

 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Lėja ir Neitas atsiduria ligoninėje, bet turi bėgti nuo Adriano vyrų. Neitas sunkiai sužeistas tad jam reikia pagalbos. Jie atsiduria pas Neito draugą Matą, kuris jam duoda morfino ir pinigų bei mašiną. Bet Lėją ir Neitą Adriano vyrai randa viešbutyje, jiems vėl tenka bėgti. Galop Neitas kreipiasi į savo... tėvą, bet nesulaukęs pagalbos ima vėl bėgti. Tačiau nesėkmingai. Lėja su savo drauge Natalija pakliūva į Adriano nagus... Ar jiems pavyks vėl būti drauge? Ir kas nutiks Adrianui?

Kaip ir tikėjausi, antra dalis mano rankose. Siužetas dar labiau įtemptas nei pirmoje knygoje. Šioje dalyje atsiranda ir Lėjos draugė, kurią Adrianas grasino pagauti jau pirmojoje knygoje. Laimei viskas baigiasi laimingai. Gal dėl to knyga ir nuspėjama, bet ne blogesnė. Visada po tiek nelaimių ir skausmo atėjusi laiminga pabaiga mane džiugina.

Autorė tikrai moka kurti įtemptus siužetus ir įvelti kriminalinio pasaulio dalykų. Ši knyga ne išimtis. Esu perskaitęs visas jos knygas ir kiekviena man labai patiko, tad labai patiko ir šitoji.

Rekomenduoju visiems, kam patinka kriminaliniai meilės romanai ir įtemptas siužetas.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą