Tinklaraščio archyvas

2023 m. vasario 16 d., ketvirtadienis

Nicolas d'Estienne d'Orves "Eifelis"

 

 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

KNYGA IŠ BIBLIOTEKOS. SKIRTA KURŠĖNŲ KNYGŲ KLUBUI „(Ne)keista skaityti“ APTARTI.

Kas gi nežino Giustavo Eifelio sukūrusio Eifelio bokštą Paryžiuje? Gėda būtų nežinoti. Šiame romane pasakojama meilės istorija ir kaip gimė idėja statyti šį bokštą.

Istorija pasakojama dviem laiko linijomis: kai Giustavas buvo dar jaunas 1859- aisiais ir kai pradėjo statyti Eifelio bokštą 1886 metais. Kiek istorinių faktų yra šiame romane – aš negaliu pasakyti, bet kad knyga man patiko tai tikrai. Paėmęs ją skaityti galvojau, kad ji bus ne mano knyga ir nepatiks, bet klydau. Man iš tikrųjų net labai patiko ši subtili ir brandi meilė. Oi ne, čia seilių nebuvo.

Kaip supratau ši knyga parašyta pagal filmą. Dar neteko skaityti knygos parašytos pagal filmą. Visada būna atvirkščiai. Skyriai labai trumpi todėl nenusibodo skaityti ir daryti pertraukėles. Tik štai knygos pabaiga iš meilės pusės mane labai nuvylė... Bet puikiai praleidau laiką su knyga ir nesigailiu ją skaitęs.

Rekomenduoju tiems, kas nori subtilaus meilės romano su istorinėmis detalėmis.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą