Tinklaraščio archyvas

2022 m. lapkričio 9 d., trečiadienis

Lisa Kleypas "Nuodėmių pavasaris"

 

 ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️

Londone pokylių sezonas. Pandora pasiųsta draugės surasti jos pamesto auskaro netyčia įstringa už suoliuko ir jai kaip tyčia padėti ateina Gabrielius. Taip juos užtinka šventės svečiai ir pagal tuometinius papročius Pandora tampa sukompromituota. Tariamos jų vestuvės... Visi Raveneliai išvyksta į Garnių kyšulį pas Sent Vincentus, kur Pandora galop sutinka susituokti su tam tikromis sąlygomis. Po vestuvių deja įvyksta tragedija.... kuri laimei gerai baigiasi.

Knyga man tikrai patiko, buvo įdomi, netrūko aistringų sekso scenų, bet skaitėsi kažkodėl lėtai ir ilgai kankinausi su šia knyga. Veiksmas pajudėjo tik pačiame knygos gale ir tik ten prasidėjo visas įdomumas. Pandora kaip veikėja man labai patiko, nes ji tikra feministė. Gabrielius man buvo kiek per saldus vaikinukas, bet tokio ir reikėjo Pandorai. Taip pat knygoje vėl pasirodo gydytoja Gareta. Gabrielius kaip ir visi sureaguoja į ją šoku, kad moteris gali būti gydytoja. Tais laikais tai buvo neįprasta, tačiau man Gareta labai patiko – būtent tokios moterys veikėjos mano mėgstamiausios: stiprios, protingos, nepriklausomo ir drąsios.

Knygos gale yra receptas, kurį norėčiau išbandyti kada nors.

Rekomenduoju visiems Ravenelių gerbėjams.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą