Tinklaraščio archyvas

2022 m. rugsėjo 9 d., penktadienis

Jolita Herlyn "Žinau, kad nieko nežinau"

 

 ⭐️⭐️⭐️⭐️

KNYGA IŠ BIBLIOTEKOS. SKIRTA KURŠĖNŲ KNYGŲ KLUBUI „(Ne)keista skaityti“ APTARTI.

Marius filosofijos dėstytojas, Vita- jo žmona dirbanti radijuje. Jie gyvena laimingai kol vieną dieną jų namuose apsireiškia jauna mergina Auruna ir teigia esanti Mariaus dukra. O kur dar Mariaus gautas vibratorius nuo paslaptingo asmens.... Taip jie pradeda aiškintis tiesas.

Knyga parašyta labai gražiu stiliumi, bet man skaitėsi kiek sunkokai. Siužeto įtampą man žlugdė tie grįžimai į praeitį... ir kol perskaitai apie praeitį, pradedi pamiršti kas dabartyje. Tačiau istorija ir paslaptys man gan patiko. Nors knyga ir nevisai mano stiliaus, bet perskaičiau su pasimėgavimu. Pagirti norisi autorę už gražų vardą duotą veikėjai- Auruna. Pavadinau vieną savo lėlę tokiu vardu. Ir dar pagirsiu autorę, kad trumpam paminėjo disociatyvinį asmenybės sutrikimą (DID), nes niekada neteko skaityti knygų, kuriuose būtų apie jį BENT užsimenama. (Aš pat turiu šį sutrikimą, tad labai nudžiugau, kad veikėjas Kastytis jį pamini du kartus knygoje).

Knygoje taip pat buvo sekso scenų- tai man labai patiko. Taip pat knygoje vienas veikėjas yra gėjus – labai džiaugiuosi, kad autorė jį sukūrė.

Na, o kam rekomenduočiau knygą net nežinau... turbūt kam patinka kitokie romanai, kurie nėra meilė-seilė, o kai kas brandžiau.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą