Tinklaraščio archyvas

2022 m. rugpjūčio 6 d., šeštadienis

Diane Chamberlain "Pribuvėjos išpažintis"

 

 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

KNYGA IŠ BIBLIOTEKOS. SKIRTA KURŠĖNŲ KNYGŲ KLUBUI „(Ne)keista skaityti“ APTARTI.

Netikėtai nusižudo pribuvėja Noelė. Jos draugės Tara ir Emerson ima ieškoti tarp jos daiktų įrodymų kodėl ji taip padarė. Ir netrukus jos randa laišką rašytą kažkokiai Anai, kad ji netyčia nužudė jos kūdikį ir apkeitė kitu. Tara su Emerson ima ieškoti, kas ta Ana ir kur ją rasti... Tačiau Noelė slėpė ir daugiau paslapčių.

Knyga skaitėsi labai lengvai, skyriai trumpi, jų daug. Knyga man tikrai labai patiko, nes mane žavi istorijos su paslaptimis. Tikrai skaičiau ir negalėjau atspėti kaip viskas baigsis – tad istorija tikrai nenuspėjama. Knygoje aptariami labai įdomūs santykiai tarp veikėjų: kad ir Tara ir jos duktė Greisė, kuri atitolusi nuo mamos po tėčio mirties, Noelės santykiai su Taros vyru, Anos santykiai su savo buvusiu vyru. Galima ilgai psichologiškai gilintis į juos.

Mane labai sujaudino Noelės savižudybė... tai mane asmeniškai trigger‘ino, nes pats esu ne kartą bandęs tai įvykdyti, dėl to jautriai skaičiau apie tai... Taip pat Anos dukters kova su vėžiu palietė mane asmeniškai, nes mano močiutė nelaimėjo kovos su šia klastinga liga, tad skaičiau jautriai ir apie šią veikėją. Bendrai tariant galiu teigti, jog visa knyga mane labai palietė ir buvo itin jautri.
Rekomenduoju perskaityti visiems, kam patinka paslaptys ir įdomios istorijos.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą