Tinklaraščio archyvas

2022 m. kovo 21 d., pirmadienis

Holly Webb "Namų pasiilgęs Semas"

 

 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Vieniša mama su dviem dukrelėmis augina mažą kačiuką Semą. Netikėtai jų močiutė susižaloja ir dėl to jos persikrausto pas ją. Deja, kačiukui šis vietos pakeitimas ne į naudą. Išsigandęs ir besiilgintis namų jis pabėga... Bando rasti kelią į senuosius namus, bet deja išgąsdintas pasiklysta... Tačiau laimei viskas gerai baigiasi.

Esu didelis Holly Webb gerbėjas. Tas nenuostabu, jog man labai patiko ir šita knygutė. Tai turbūt vienintelės vaikiškos knygutės, kurios mano skonio. Autorė savo knygose dažnai aprašo netradicines šeimas: išsiskyrusius, vienišas mamas ir tėčius. Esu perskaitęs visas jos knygas apie kačiukus. (Apie šuniukus neperku, nes ne todėl, kad nepatiktų šunys (man jie patinka), bet tiesiog katės mano sielos gyvūnai. Tad lauksiu naujų knygučių.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą