Tinklaraščio archyvas

2022 m. kovo 27 d., sekmadienis

Donata Kontenienė "Septynetas"

 

 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Gabrielė vertėja. Netikėtai pakliuvusi pas Antonį į namus per jo seserį. Antonis turi daug tamsių paslapčių, tačiau Gabrielės pasirodymas jo gyvenime priverčia jį keistis į gerąją pusę. Tarp jų gimsta ne tik aistra, bet ir meilė, tačiau Antonis slepia daug paslapčių nuo jos, o Gabrielei rūpi jas išsiaiškinti... Tačiau Antonis stengiasi ją apsaugoti nuo „Septyneto“ klubo visomis išgalėmis.

Už knygą dėkoju rašytojai, kurią ji man padovanojo. Lyg perskaičiusi mano mintis, kad jau ieškojau šios knygos. Sudėjau daug vilčių į šią knygą, bet nenusivyliau. Aistros ir sekso kupinas romanas- mano skonis. Skaičiau kiekvieną lapą su pasimėgavimu. Ir rekomenduoju visiems, kam patinka itin daug erotikos knygose. Sekso čia buvo tiek daug, kad sunku net įsivaizduoti. Ach, tas seksualusis Antonis! Ši knyga man kažkiek priminė 50 Shades of Grey, tik čia buvo „Septyneto“ klubas su sadizmą mėgstančiais nariais. O šis klubas tikrai išliko paslaptingas iki paskutinių puslapių. O kur dar Italija... mano svajonių šalis. Florencija... niekada neužmiršiu savo vieno vakaro tenai, o rašytoja sugrąžino mane vėl tenai.

Tad bendrai tarus knyga man labai patiko. Turbūt nesu dar skaitęs tokios erotiškos knygos. Kiekvienas lapas vertė rausti. Tad laukiu kada perleis antrą dalį, nes nekantrauju sužinoti kas toliau.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą