Tinklaraščio archyvas

2021 m. rugsėjo 23 d., ketvirtadienis

Agnė Bausienė "Mano brolio žmona"

 

 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Ieva- Artūro velionio brolio Aurimo (mano brolio vardas irgi Aurimas. xD) žmona. Jie susitinka per Aurimo laidotuves ir netikėtai ima vis daugiau bendrauti. Sunkiai suvokdami savo jausmus ima bartis tai dėl Artūro merginos Lauros, tai dėl Ievos vaikino Domo- pavydas pirmas meilės požymis. Galiausiai Artūras ir Ieva permiega ir prisipažįsta savo jausmus. Tačiau jų laimę ima drumsti tam tikri žmonės...

Tai antroji autorės knygą, kurią perskaičiau. Kadangi man patiko „Juodųjų kaklaraiščių klubas“, tai patiko ir šitoji knyga. Skaitėsi labai lengvai, skyriai ne itin ilgi, istorija plėtosi iš lėto, veikėjai manęs neerzino. Knyga parašyta iš pirmo veikėjo perspektyvos: tai istoriją pasakoja Artūras, tai Ieva- šitai man itin patiko. Pabaiga labai graži ir šilta- kaip visose tokio žanro knygose. Tad bendrai paėmus knyga man labai patiko.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą